close

 


 


霝兒自製浪漫圖框38(Everytime)





















 

 Notice me, take my hand 
注意我吧,握住我的手
Why are we strangers when
為什麼我們之間成了陌生人
Our love is strong
在我們仍深愛的時候
Why carry on without me
為什麼丟下我走了?

 


Everytime I try to fly, I fall
每當我想飛的時候我會墜落
Without my wings, I feel so small
失去了我的翅膀,我感到那麼渺小
I guess I need you, baby
我想我真的需要你,寶貝. 

 

And everytime I see you in my dreams 
每次我在夢中看到你
I see your face, you haunting me
看到你的臉龐都使我心疼
I guess I need you, baby
我想我真的需要你,寶貝.

 

I make believe that you are here
我使我相信你仍在這
It's the only way I see clear
只有這樣我才能清醒 

 

What have I done
我到底做了什麼?
You seem to move on easy
使你那麼輕鬆的放手

 

I may have made it rain
也許哭泣是我的錯
Please forgive me
請你原諒我

My weakness caused you pain
我的軟弱給你帶來痛苦
And this song's my sorry
而這首歌就是我的道歉

 

 

At night I pray
我在夜裡禱告
That soon your face will fade away
希望你給我的印象會慢慢淡去



 






 






















 

文章打這裡





 










 

圖片來源:

網路 +霝兒加工自製分享

 



 

arrow
arrow
    全站熱搜

    小雪兒 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()